A dróton túl

A katonai bázisokat szögesdrót veszi körül. A dróton túl van a kemény. Riportok Afganisztánból, a Közel-Keletről és egyéb nehéz helyekről, de más külpolitika is. A szerző újságíró, korábban Brüsszelben, Bejrútban és Londonban dolgozott. Legújabb könyvéről itt. Twitter twitter.com/balintszlanko. Emailt írni ide lehet: bszlanko[kukac]gmail.com. English-language website: balintszlanko.com

Könyv

miertjoademokraciacimlap_kicsi.jpg

Twitter

Könyv, Afganisztán

borito.jpg

Könyv, EU

I'm from Phoenix

2011-07-28 13:36 - Szlankó Bálint

Haha, hát ez kurvajó. Megvan még, hogy valamikor tavaly vagy tavalyelőtt, amikor voltam afgánban, írtam egy posztot, ami arról szólt, hogy a kabuli reptéren megkérdezek egy amerikai katonát, aki ott mászkált, hogy nem tudja-e, hol van az internetsátor vagy vmi, és a csávó ilyen bambán azt mondja, hogy "nem tudom, én arizonai vagyok"? Na, valójában nem egészen ezt mondta, hanem azt, hogy "I don't know, I'm from Phoenix" - az angol nyelvű blogomon ezt is írtam.

Na baszki, most ugrik be, hogy az arc kurvára nem egy eltájolt, bamba amerikai volt, ahogy ebből a posztból átjön, hanem az van, hogy Kabulban van egy másik Isaf-tábor is, aminek az a neve, hogy Camp Phoenix. Az arc nyilván arra utalt, nem Arizonára.

Hozzájárultam az ostoba amerikai sztereotipiájához, holott én vagyok az ostoba. Hehe.

Anyway, holnap megyek Líbiába, szóval megint lesz tartalom, bár lehet, hogy csak Twitteren, ott van a kis ablak a jobb hasábban.

Címkék: afganisztán

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://drotontul.blog.hu/api/trackback/id/tr533107023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása