A dróton túl - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://drotontul.blog.hu/2012/09/29/kilis/full_commentlist/1#c17926281
Válasz erre: Kilis
2012-09-29T21:45:52+02:00
2012-09-29T21:45:52+02:00
Szlankó Bálint
http://blog.hu/user/60980
Link Elek, fixer olyan arc, aki ujsagironak vagy mas arcnak, aki raszorul, helyi ismeretei, nyelvtudasa folytan segit egy ilyen helyen. idegenvezetore egy vaganyabb szo.
https://drotontul.blog.hu/2012/09/29/kilis/full_commentlist/1#c17922848
Válasz erre: Kilis
2012-09-29T10:24:31+02:00
2012-09-29T10:24:31+02:00
Link Elek
http://blog.hu/user/186693
Mit fixalnak a fixerek?
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13440902
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-05-10T03:04:15+02:00
2011-05-10T03:04:15+02:00
bokrif
http://blog.hu/user/34566
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal?fullcommentlist=1#c13265357" class="reply_nick_237986" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13265357 );">@Réz Aladár</a>: "A kommentelők jórésze azt az ostobaságot követi el, hogy genetikusan determináltnak látja a cigányok munkakerülését. Holott ez a szocializációjukból fakad. Amin nehéz, de lehet változtatni. Például hat istentelenülkibebaszottkemény hónappal Szentendrén." Ott a pont!!
https://drotontul.blog.hu/2011/05/02/csapataink_harcban_allnak_18/full_commentlist/1#c13438375
Válasz erre: Csapataink harcban állnak
2011-05-09T19:23:39+02:00
2011-05-09T19:23:39+02:00
|Barny|
http://blog.hu/user/433228
Bálint, a könyv nagyon jó, esetleg szines képek belefértek volna (bár gondolom az meg az árat tolta volna meg). Líbiában aztán óvatosan!
https://drotontul.blog.hu/2011/05/02/csapataink_harcban_allnak_18/full_commentlist/1#c13413842
Válasz erre: Csapataink harcban állnak
2011-05-06T13:41:38+02:00
2011-05-06T13:41:38+02:00
Kozomago
http://blog.hu/user/393358
Tényleg jól elhallgatják ezt a háborút, szerintem híradóban még soha nem mondták ki, hogy háborúzunk, pedig ott vannak már egy ideje a katonáink, mégis mindig csak arról hallani, hogy újjáépítünk, fegyverhez talán nem is nyúltunk, max önvédelemből.<br />
Kíváncsi vagyok Bin Laden kiiktatás milyen hatással lesz a háborúra, meg arra is, hogy Kadhafi hogy van, mert a japán földrengés után most Oszama távolította el a címlapokról - meg persze a médiának az a működési mechanizmusa, hogy addig hír valami, amíg szenzáció is, ha már hónapok-évek óta harcolnak, az már kevésbé érdekes nekik.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/08/maximum_2/full_commentlist/1#c13387789
Válasz erre: Maximum
2011-05-03T18:32:11+02:00
2011-05-03T18:32:11+02:00
Monty H.
http://blog.hu/user/169239
Üdv.<br />
Elolvastam és köszönöm. Több ilyen beszámolóra lenne szükség.<br />
<br />
Könyvajánlóm hozzá:<br />
<a rel="nofollow" href="http://monty.blog.hu/2011/04/29/konyv_maximum_nulla_aldozattal_szlanko_balint">monty.blog.hu/2011/04/29/konyv_maximum_nulla_aldozattal_szlanko_balint</a>
https://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt/full_commentlist/1#c13373331
Válasz erre: Csata a Kandahári-övért
2011-05-02T11:32:49+02:00
2011-05-02T11:32:49+02:00
calebmarlow
http://blog.hu/user/123794
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt?fullcommentlist=1#c13357516" class="reply_nick_254661" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13357516 );">@sagara</a>: <a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt?fullcommentlist=1#c13360644" class="reply_nick_1863" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13360644 );">@smalladam</a>: ok, köszi, a cikkben ahol ebbe belefutottam nem írták h ez szleng, én meg picit meglepődtem. :)<br />
<br />
más. kicsit off, de azért én ma reggel kurvára meglepődtem hogy bin laden nem egy barlangban hanem islamabad közelében egy háromemeletes villában bujkált... kíváncsi vagyok h ennek most milyen hatása lesz mindenfelé...
https://drotontul.blog.hu/2011/04/28/ujra_kairo/full_commentlist/1#c13367052
Válasz erre: Újra Kairó
2011-05-01T16:32:52+02:00
2011-05-01T16:32:52+02:00
XS
http://blog.hu/user/331121
Nagyon jó a könyv! Abszolút elismerésem!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt/full_commentlist/1#c13360644
Válasz erre: Csata a Kandahári-övért
2011-04-30T18:13:23+02:00
2011-04-30T18:13:23+02:00
smalladam
http://blog.hu/user/1863
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt?fullcommentlist=1#c13331633" class="reply_nick_123794" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13331633 );">@calebmarlow</a>: azt én is úgy tudom, hogy a katonai szlengben szokták hívni "omlett"-nek az OMLT-ket
https://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt/full_commentlist/1#c13357530
Válasz erre: Csata a Kandahári-övért
2011-04-30T09:29:31+02:00
2011-04-30T09:29:31+02:00
sagara
http://blog.hu/user/254661
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt?fullcommentlist=1#c13357516" class="reply_nick_254661" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13357516 );">@sagara</a>: Bocsanat, elirtam. Tehat omelette.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt/full_commentlist/1#c13357516
Válasz erre: Csata a Kandahári-övért
2011-04-30T09:26:56+02:00
2011-04-30T09:26:56+02:00
sagara
http://blog.hu/user/254661
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt?fullcommentlist=1#c13331633" class="reply_nick_123794" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13331633 );">@calebmarlow</a>: Szerintem egyszeru poen szleng. Haverom apja is omlettnek hivja oket. /Ket afgan misszio/ Angolul ugyanez ugye omlette.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/28/ujra_kairo/full_commentlist/1#c13344139
Válasz erre: Újra Kairó
2011-04-28T19:51:31+02:00
2011-04-28T19:51:31+02:00
grommite
http://blog.hu/user/571709
Arra emlékeztet, ahogy Gerald Durell ír az elbrites(ített)edett indiaiakról.<br />
Részemről drukk Egyiptomnak, hogy se küllő, se kalapács.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/28/ujra_kairo/full_commentlist/1#c13338542
Válasz erre: Újra Kairó
2011-04-28T12:06:01+02:00
2011-04-28T12:06:01+02:00
Link Elek
http://blog.hu/user/186693
arrol irj egy kicsit, hogy mennyi a csodavaras es mennyi a vallakozo szellem mind egyiptomban mind libiaban.<br />
ha bengazi levalna libiarol, akkor mi lenne belole?
https://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt/full_commentlist/1#c13332995
Válasz erre: Csata a Kandahári-övért
2011-04-27T21:25:27+02:00
2011-04-27T21:25:27+02:00
calebmarlow
http://blog.hu/user/123794
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt?fullcommentlist=1#c13332152" class="reply_nick_60980" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13332152 );">@Szlankó Bálint</a>: ok, akkor ennyire nem vagyok ostoba. librinél nem láttam, de most megnéztem és a bookline kihozza, szóval ez is remek. köszi!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt/full_commentlist/1#c13332152
Válasz erre: Csata a Kandahári-övért
2011-04-27T20:13:14+02:00
2011-04-27T20:13:14+02:00
Szlankó Bálint
http://blog.hu/user/60980
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt?fullcommentlist=1#c13331633" class="reply_nick_123794" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13331633 );">@calebmarlow</a>: koszi. nem hulye a kerdes, ezt en is sok helyen olvastam, de meg nem talalkoztam senkivel, akik effektive igy ejtette volna. allitolag az angol katonak ejtik igy. a magyarok meg az amcsik óemeltít mondanak siman. mondjuk szerintem tokmindegy, nyilvan mind2 jo, ahogy megszokodik. <br />
<br />
biztos lehe az eu-ba rendelni. libri.hu bookline.hu?
https://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt/full_commentlist/1#c13332077
Válasz erre: Csata a Kandahári-övért
2011-04-27T20:06:58+02:00
2011-04-27T20:06:58+02:00
Szlankó Bálint
http://blog.hu/user/60980
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt?fullcommentlist=1#c13331852" class="reply_nick_20811" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13331852 );">@flimo13</a>: igen! kiraly h vegre megjottek, kb egy eve varjak oket. igaz, jo hosszu volt a varolista is.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/12/veressetek/full_commentlist/1#c13331997
Válasz erre: Veressétek
2011-04-27T20:04:50+02:00
2011-04-27T20:04:50+02:00
Kigyoka
http://blog.hu/user/504611
Rbilly!<br />
ez nem laktanyában van, még csak nem is a lőtéren.Ha ott lettél volna te biztosan telibe verted volna a házat. egyébként ő be tudott lőni az ablakon 1700ről!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt/full_commentlist/1#c13331852
Válasz erre: Csata a Kandahári-övért
2011-04-27T19:50:27+02:00
2011-04-27T19:50:27+02:00
flimo13
http://blog.hu/user/20811
<a rel="nofollow" href="http://www.haborumuveszete.hu/rovatok/fegyverek/pancelosok/uj_tipusu_hmmwv-k_erkeztek/">www.haborumuveszete.hu/rovatok/fegyverek/pancelosok/uj_tipusu_hmmwv-k_erkeztek/</a><br />
<br />
Ezekre vártak?
https://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt/full_commentlist/1#c13331645
Válasz erre: Csata a Kandahári-övért
2011-04-27T19:41:27+02:00
2011-04-27T19:41:27+02:00
calebmarlow
http://blog.hu/user/123794
ja. ha már irkálok ide, a cikkek kurva jók.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt/full_commentlist/1#c13331633
Válasz erre: Csata a Kandahári-övért
2011-04-27T19:41:26+02:00
2011-04-27T19:41:26+02:00
calebmarlow
http://blog.hu/user/123794
helló,<br />
<br />
elnézést tudom h hülye a kérdés, de gondolom itt többen tudják... szóval azt hogy OMLT én mindig úgy gondoltam h angol rövidítésként, "óemelltí"-nek kell ejteni, és így is használtam amikor úgy alakult. erre most olvastam egy cikket amiben az szerepelt hogy: pronounced "omelette". ezen roppantul meglepődtem, és beírtam a google-be, így kiderült hogy egy csomó cikkben szerepel ez. én elég jól beszélek angolul és a hát téma se idegen tőlem, szóval most irtó hülyén érzem magam. valaki segítsen, hogy mi az igazság... <br />
<br />
ha meg már úgyis hülyeségeket kérdezek. a könyvet meg lehet rendelni külföldi (EU) címre is? <br />
<br />
előre is köszönöm... :)
https://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt/full_commentlist/1#c13326473
Válasz erre: Csata a Kandahári-övért
2011-04-27T12:27:28+02:00
2011-04-27T12:27:28+02:00
XS
http://blog.hu/user/331121
Okés, köszi a tisztázást!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt/full_commentlist/1#c13324386
Válasz erre: Csata a Kandahári-övért
2011-04-27T09:23:23+02:00
2011-04-27T09:23:23+02:00
Szlankó Bálint
http://blog.hu/user/60980
huha. de valaszolok, mert ez fontos. leszogezem ujra - ez a konyv eloszavaban is benne van -, h semmilyen cenzuranak nem vagyok alavetve. a szoveget mindig megnezik a hm-ben publikacio elott, neha kernek par apro modositast, de ezekrol en dontom el, h elfogadom-e vagy nem.<br />
<br />
ezek altalaban ilyen jelleguek, mint ez a nevcsere, semmi olyasmi, ami lenyegesen mas szinben tuntetne fel, elferditene vagy eltakarna a cikkben eleve leirtakat. ilyen meg soha nem volt, amiota a magyarokhoz jarok. peldaul ebben a cikkben szerettek volna, ha jobban hangsulyozom, h az omlt nem egy onallo alakulat, hanem az afganok kepzeset es mentoralasat vegzi, vagy hogy felszerelesbeli problemai nem csak a magyaroknak, hanem mas nemzeteknek is vannak, ehhez hasonlo dolgok. <br />
<br />
de hat szerintem ez kell h latszodjon a szovegen is: ha lenne cenzor, akkor ez a cikk nem rugozhatna mar sokadszor a gyakran tragikomikus felszerelesen, meg azon, h a muveleti tanacsadas es kikepzes erteke nem mindig olyan magas. <br />
<br />
illetve, es ez szinten fontos: egy kiveteltol eltekintve en mindig a sajat koltsegemen utazom afganisztanba, nem a hm-en (illetve az ujsagok kifizetik). ok annyit tesznek ertem, h mazarbol levisznek PEK-be, es ott lakhatok a taborban egy-ket hetet alkalmankent, aztan vissza mazarba, vagy maximum le kabulba.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/26/csata_a_kandahari_overt/full_commentlist/1#c13323895
Válasz erre: Csata a Kandahári-övért
2011-04-27T09:06:58+02:00
2011-04-27T09:06:58+02:00
XS
http://blog.hu/user/331121
Jó cikk! Micsoda hiánypótlás, bár kíváncsi lennék mit szed ki a teljes igazságból a Honvédség. Gondolom Te is csak addig utazgatsz "szabadon" és élvezed a sereg támogatását amíg néha nem csak a neveket változtatod meg. Nem kell válaszolnod :)<br />
<br />
Tegnap próbáltam beszerezni a könyvedet, de egyik utamba eső boltban sem volt, pedig jól jött volna a vonaton. na majd ma...
https://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen/full_commentlist/1#c13314478
Válasz erre: Gripen
2011-04-26T08:49:59+02:00
2011-04-26T08:49:59+02:00
teddybear01
http://blog.hu/user/216972
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen?fullcommentlist=1#c13294562" class="reply_nick_296801" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13294562 );">@Helmut von Offenburg</a>: A 29-es hajtóművébe nem nagyon kell belepiszkálni. Inkább a vezérlését kicserélni, mer hát az oroszok abban az elektronikában nem nagyon alkottak nagyot, bár időnként volt egy-két nagy dobásuk.<br />
Ami pedig az oroszok engedélyét illeti, hát a kilencvenes években halomban álltak a legyártott, de át nem vett gépek a gyárak udvarán. Nem sokba került volna, ha egyáltalán szükséges. Az izraeliek legalább olyan jól ismerik az orosz technikát, mint maguk az oroszok. A bőrük múlik rajta.<br />
<br />
A német DASA és az orosz MiG/Mapo a felújításért, és a német NATO-csomagért több mint huszonhatmilliárdos számlát helyezett kilátásba, de ez magában foglalta a szükséges nagygenerált is. Nem kellett. A kormány 2000 szeptemberében elutasította a MiG-ek korszerűsítéséről szóló, a nemzetbiztonsági kabinet által jóváhagyott, szerződés-aláírásra előkészített javaslatot.<br />
<br />
Ami az F-16-osok árát illeti, az utóbbi tíz évben olyan 10-40 millió$ között mozgott. A 40 millió a vadonatúj, frissen gyártott ára, az ennél olcsóbb a használté.<br />
Mi, ha hinni lehet az általam talált forrásoknak olyan 24 millió/darabért kaptuk volna a nagyjavított F-16-osokat az amerikaiaktól.<br />
Az Egyesült Államok 17-18 éves gépeket adott volna, a törökök fiatalabbakat, de drágábban, a belgák nagyjából 10 éveseket kínáltak, és továbbra is minden megoldás érdekelte őket. Az anyagi ellentételezési rovatokban 110-140 milliárd forintnyi valuta szerepelt. <br />
Az amerikaiak az MLU költségeit nem számolták bele az ajánlatukba (így például a hajtóművek főaggregátor-cseréjét és több, fontos szerkezeti elem felújítását külön pénzért adták volna, ami repülőnként összesen további 5,5 millió dollárt jelent).
https://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert/full_commentlist/1#c13311191
Válasz erre: Csata Dand-e Ghuriért
2011-04-25T16:31:21+02:00
2011-04-25T16:31:21+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
Nem hiszem, hogy a legmocskosabb ellenvélemény is érne annyit, hogy hasonló jelzőket engedjen meg magának bárki, aki más véleményen van! A "tisztelt" olvtárs stílusa önmagát minősítette (le)! Elégedjünk meg ennyivel és azzal, hogy erre felhívjuk a figyelmet. <br />
<br />
Valaki kérdezte, hogy miért nem kap itthon megfelelő publicitást a kinti magyar tevékenység. A magyarázat az én olvasatomban egyaszerű: A felső vezetés - minden látszat ellenére - tisztában van vele, hogy mi mindent nem tud, vagy képes megtenni annak érdekében, hogy a kint szolgáló katonáink épségben hazajöhessenek. Ahogy Bálint is már több helyen írta és mondta: ott háború folyik. Márpedig egy háború nem olcsó dolog. Főként pénz kellene hozzá, ami biztosítja a megfelelő felszerelést, fegyverzetet és ellátást. A DSK-król írt könyvbeli vélemények ás tapasztalatok is jól mutatják, hogy bizony szegény ember vízzel főz. Közel sem élvonalbeli a kinti fegyverzet és felszerelés, amin az sem sokat változtat, hogy a hazaihoz képest még mindig jobb valamivel. Ez viszont édeskevés egy olyan háborúban, ahol a politikai elvárás "maximum nulla áldozattal". A cím roppant kifejező és külön gratulálok hozzá a szerzőnek. Azoknak pedig, akik arra vágynak, hogy katonaként kijuthasanak oda: Ha már katona az ember, akkor tényleg érdemes kimenni, hogy az ember lemérje, miként is képes helytállni éles viszonyok között. De soha se feledjétek, hogy mit veszthettek. Sokan csak odakint döbbennek rá, akkor pedig már késő arra hivatkozni, hogy "de én nem ilyen lovat akartam". Egy háborúban meghalhat a katona, ha kell ölnie kell, akár közvetlen közelről, megnyomorodhat, láthatja széttépett barátja testének darabjait, súlyos hibákat követhet el akaratlanul és a legnagyobb jóindulat és odafigyelés mellett is, ami aztán komoly lelkiismereti gondokat okozhat, a távollét során tönkremehet párkapcsolat és család, és az ember nem lesz már soha többé sem az, mint aki kiment oda. Ezt is fontolja meg mindenki és gondolja át, amikor a kint szolgáló katonákról akármilyen véleményt is mond!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen/full_commentlist/1#c13260076
Válasz erre: Gripen
2011-04-24T17:52:13+02:00
2011-04-24T17:52:13+02:00
Hipper
http://blog.hu/user/101092
Nagyon jó, hogy ilyen grippeneket vettünk. Mivel a mai világban a NATO a líbiaihoz hasonló konfliktusokban szerepel(t), fog szerepelni, ezért mi mindig, amikor gépeket kérnek csak szét kell tárjuk a kezünket, hogy sajnos a mi gépeink ilyen akciókra alkalmatlanok :D Gondold meg mennyi üzemanyag és fegyverzetköltséget spórolunk meg. Meg ugye, ha most leesne a háborúban 2-3 grippenünk, akkor ugye újat kéne venni (bár nem tudom van-e biztosításuk:)), ami a mostani gazdasági helyzetben nem kevés szavazó veszteséget okozna a kormányon lévőknek. Jobb ez így. 20-25 évente "kötelező" venni új gépeket, de nem kötelező azokat el is veszíteni :)
https://drotontul.blog.hu/2011/03/31/ied/full_commentlist/1#c13106312
Válasz erre: Improvizált robbanóeszköz
2011-04-24T17:52:13+02:00
2011-04-24T17:52:13+02:00
Meg6ó
http://blog.hu/user/435371
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/03/31/ied?fullcommentlist=1#c13105828" class="reply_nick_60980" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13105828 );">@Szlankó Bálint</a>: Bocsánat a névcseréért, egy a Balázs néven futó hozzád hasonló habitusú ismerős járt az eszemben és kommentelés közben elragadott a villamos ..izé... a HÉV :).
https://drotontul.blog.hu/2011/03/31/ied/full_commentlist/1#c13100406
Válasz erre: Improvizált robbanóeszköz
2011-04-24T17:52:12+02:00
2011-04-24T17:52:12+02:00
kószák egyike
http://blog.hu/user/138389
Bálint <br />
<br />
Köszi ezt is! Várom a videót szakmai szempontból is nagyon tanulságos.
https://drotontul.blog.hu/2011/03/06/is_there_a_bomb_in_here_sir/full_commentlist/1#c12827979
Válasz erre: Is there a bomb in here, sir?
2011-04-24T17:52:12+02:00
2011-04-24T17:52:12+02:00
klaudiaszabadi
http://blog.hu/user/578336
bájos dialóg..:)
https://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen/full_commentlist/1#c13297541
Válasz erre: Gripen
2011-04-24T17:52:11+02:00
2011-04-24T17:52:11+02:00
Jofiu
http://blog.hu/user/515257
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen?fullcommentlist=1#c13279116" class="reply_nick_60980" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13279116 );">@Szlankó Bálint</a>: <br />
"mert meg pont afgiba voltam"<br />
: \
https://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen/full_commentlist/1#c13294599
Válasz erre: Gripen
2011-04-24T17:52:11+02:00
2011-04-24T17:52:11+02:00
Helmut von Offenburg
http://blog.hu/user/296801
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen?fullcommentlist=1#c13271262" class="reply_nick_458324" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13271262 );">@Anteovin</a>: A Block 50-52 (CJ/DJ) verziót megkaptuk volna. Csak rohadt drágán.<br />
Egyébként én a JAS-39 hangját is komálom :)<br />
De legdurvább az F-15 volt amit eddig hallottam.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen/full_commentlist/1#c13294562
Válasz erre: Gripen
2011-04-24T17:52:11+02:00
2011-04-24T17:52:11+02:00
Helmut von Offenburg
http://blog.hu/user/296801
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen?fullcommentlist=1#c13271036" class="reply_nick_216972" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13271036 );">@teddybear01</a>: Olvastam én is ,a 29-es izraeli ajánlatát de pl. a hajtóműhöz kellettek volna az oroszok is, és a rugalmas árképzésüket ismerve ... egy Nato-tagállamnak nem hiszem hogy kedvező lett volna. Egyébként maradtak volna a diesel-Mig-ek ? :) A sárkányok is karbantartásra szorultak, az se kis pénz. Szvsz a 21-esek után, (az oroszoktól adósságot nem így volt célszerű lebontani) az F-16 lett volna a legjobb, amit még Brinker asszony hozott a retiküljében, csak 2 hónap késés után. Miután ráeszméltek hogy az A/B verziók ajánlata már nem versenyképes.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert/full_commentlist/1#c13292309
Válasz erre: Csata Dand-e Ghuriért
2011-04-22T14:13:59+02:00
2011-04-22T14:13:59+02:00
Szlankó Bálint
http://blog.hu/user/60980
kimoderaltam ezt a balu nevu arcot, de felreertes ne essek, nem azert, mert nem ert egyet az afganisztani misszioval - ez tok oke -, hanem azert, mert elkepeszto gyomorkavaro modon fogalmazta meg a velemenyet. en nem akarom ezt az orjongest itt nezni.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert/full_commentlist/1#c13292294
Válasz erre: Csata Dand-e Ghuriért
2011-04-22T14:12:00+02:00
2011-04-22T14:12:00+02:00
Szlankó Bálint
http://blog.hu/user/60980
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert?fullcommentlist=1#c13285668" class="reply_nick_57801" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13285668 );">@BirdH</a>: keves ujsagiro jar arra
https://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert/full_commentlist/1#c13290474
Válasz erre: Csata Dand-e Ghuriért
2011-04-22T11:16:04+02:00
2011-04-22T11:16:04+02:00
Mokker
http://blog.hu/user/430780
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert?fullcommentlist=1#c13289753" class="reply_nick_458324" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13289753 );">@Anteovin</a>: Nagyon köszönöm :)<br />
Nem indítok blogot, mert nem tudnám mivel megtölteni. Jelen pillanatban tanulok és sok érdekes dolgot nem tudnék írkálni...
https://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert/full_commentlist/1#c13289753
Válasz erre: Csata Dand-e Ghuriért
2011-04-22T10:13:32+02:00
2011-04-22T10:13:32+02:00
Anteovin
http://blog.hu/user/458324
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert?fullcommentlist=1#c13286887" class="reply_nick_430780" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13286887 );">@Mokker</a>: "Az ilyeneken véletlenül sem szabad felhúznod magad, mert még hibát követsz el (egy ideges pillanatban kicsúszik a célkeresztből :D). "<br />
<br />
Ezen jót röhögtem! De igaz! :-) Akkor hajrá, oldd meg, és csinálj blogot arról, hogy hogyan is állsz éppen. Engem speciel érdekel, és tuti, hogy nem vagyok ezzel egyedül. Én megkérdeztem, hogyan tudnám bezupáltatni magam a seregbe, hogy kimehessek egy misszióra. Azt mondták, hogy pl. Tatára kellene költöznöm, vagy mindennap oda eljárni. Minimum egy évet kell eltölteni kiképzéssel, stb. Ez egy picit megoldhatatlan jelen anyagi körülményeim között... Nyilván nem a pénz motivál, de ha épp nincs annyim, hogy oda mehessek ilyen feltételekkel, akkor bukta az egész. Úgyhogy szívből kívánom a sikeredet!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13289625
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-22T10:01:14+02:00
2011-04-22T10:01:14+02:00
Anteovin
http://blog.hu/user/458324
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal?fullcommentlist=1#c13285157" class="reply_nick_206978" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13285157 );">@StPeter</a>: Szia! Ez nagyon részletes! Köszönöm!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13288264
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-22T01:24:31+02:00
2011-04-22T01:24:31+02:00
Jesus Joker
http://blog.hu/user/597170
A cigányok egyedül a lövészkiképzésben vehetnének részt – mozgó célként.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert/full_commentlist/1#c13287853
Válasz erre: Csata Dand-e Ghuriért
2011-04-21T23:23:06+02:00
2011-04-21T23:23:06+02:00
XS
http://blog.hu/user/331121
BirdH, na ez a jó kérdés! Függetlenül attól, hogy ki ért vele egyet és ki nem. Sokkal de sokkal nagyobb publicitást érdemelne ami ott kint van. Bálint, neked pedig sokadszorra nagy respect amiért nem vagy rest a frontról tudósítani.<br />
<br />
Az ellenvélemény pedig kell, számomra ez is csak azt támasztja alá milyen nagy szükség is lenne arra, hogy lássák az emberek mi folyik a missziókban.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert/full_commentlist/1#c13286887
Válasz erre: Csata Dand-e Ghuriért
2011-04-21T21:46:05+02:00
2011-04-21T21:46:05+02:00
Mokker
http://blog.hu/user/430780
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert?fullcommentlist=1#c13283369" class="reply_nick_458324" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13283369 );">@Anteovin</a>: Szia!<br />
Fiatalnak fiatal vagyok, de már betöltöttem "A" kort, csak van egy kicsi problémám, amit még el kell hárítanom... (szurkolj, h az összejöjjön :P) :S És köszönöm. :) <br />
Ajánlom, hogy a balu szintű embereken ne húzd fel magad, mert azzal csak azt éred el, hogy igazoltnak érzik amit mondtak (Ez esetben: "agymosott-aki-ki-akarja-küldeni-a-katonáinkat" és a többi). Sajnos aki erre állt be nagyon nehéz meggyőzni arról, hogy mindent érvet összevéve alkosson véleményt és ne csak abból kiindulva, amit a környezete sugall ("rohadt amerikaiak, miattuk szar a mi életünk"). Az ilyeneken véletlenül sem szabad felhúznod magad, mert még hibát követsz el (egy ideges pillanatban kicsúszik a célkeresztből :D).
https://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert/full_commentlist/1#c13285668
Válasz erre: Csata Dand-e Ghuriért
2011-04-21T19:32:30+02:00
2011-04-21T19:32:30+02:00
BirdH
http://blog.hu/user/57801
Bálint, <br />
<br />
Engem leginkább az érdekelne, hogy miért nem kapnak nagyobb nyilvánosságot ezek a dolgok? Mindenképpen halálos áldozat kell hozzá, hogy valahol vezető hír legyen a magyar részvétel? Nem hiszem, hogy ne érdekelné az embereket, hogyan és mit csinálunk Afganisztánban, vagy bárhol máshol. Miért csak „eldugva” jelennek meg ezek a hírek?<br />
<br />
Bird
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13285157
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-21T18:18:04+02:00
2011-04-21T18:18:04+02:00
StPeter
http://blog.hu/user/206978
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal?fullcommentlist=1#c13283574" class="reply_nick_458324" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13283574 );">@Anteovin</a>: Ne keverjük a szezont...<br />
<a rel="nofollow" href="http://hu.wikipedia.org/wiki/Cs%C3%A1ng%C3%B3k">hu.wikipedia.org/wiki/Cs%C3%A1ng%C3%B3k</a>
https://drotontul.blog.hu/2011/04/21/itt_az_osszes_foto_kosztbol/full_commentlist/1#c13284246
Válasz erre: Itt az összes fotó Kosztból
2011-04-21T16:27:21+02:00
2011-04-21T16:27:21+02:00
Combat Gear Admin
http://blog.hu/user/392570
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/21/itt_az_osszes_foto_kosztbol?fullcommentlist=1#c13281451" class="reply_nick_125793" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13281451 );">@novalusz</a>: <br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://combatgear.blog.hu/2011/01/02/rhino_mount">combatgear.blog.hu/2011/01/02/rhino_mount</a><br />
<br />
Ilyesmi, csak a MICH sisakokhoz.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13284094
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-21T16:07:50+02:00
2011-04-21T16:07:50+02:00
nyuszicska
http://blog.hu/user/598973
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal?fullcommentlist=1#c13283611" class="reply_nick_458324" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13283611 );">@Anteovin</a>: Előítéletmentesen én is elcserélném :-)
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13283611
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-21T15:21:17+02:00
2011-04-21T15:21:17+02:00
Anteovin
http://blog.hu/user/458324
Egyébként bárkinek szívesen eladom a lakásomat egy ugyanilyen zuglói áráért annak, aki nem érti meg az előítéleteket a cigányokkal kapcsolatban! Természetesen mindenféle rasszizmustól mentesen mondom ezt! <br />
:-)
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13283574
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-21T15:18:35+02:00
2011-04-21T15:18:35+02:00
Anteovin
http://blog.hu/user/458324
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal?fullcommentlist=1#c13266302" class="reply_nick_61517" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13266302 );">@Michael Collins</a>: egyszer levágta a hajamat egy erdélyi fodrászcsaj. Ő mesélte, hogy a csángókat az erdélyiek egyszerűen "bicskások"-nak hívják, mert rögtön ölre mennek, ha úgy érzik, valaki megsértette őket. Ahogy ő mesélte, tulajdonképpen természeti népek. Kint alszanak a marhákkal a hegyen, stb. Állítólag nagyon önérzetes nép! <br />
Én nem vonok le semmilyen következtetést, csak gondoltam leírom ezt mindenféle felhang, meg "izé" nélkül. Csak úgy...
https://drotontul.blog.hu/2011/04/12/veressetek/full_commentlist/1#c13283323
Válasz erre: Veressétek
2011-04-21T14:57:53+02:00
2011-04-21T14:57:53+02:00
Mokker
http://blog.hu/user/430780
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/12/veressetek?fullcommentlist=1#c13268361" class="reply_nick_386868" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13268361 );">@vad05</a>: I stand corrected.<br />
Mondjuk lehet nem lenne rossz, ha az amcsik kiosztanának nekünk pár M2-est. A DSK-hoz képest más lőszer, viszont legalább az amiktól is kérhetünk.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13283294
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-21T14:55:50+02:00
2011-04-21T14:55:50+02:00
nyuszicska
http://blog.hu/user/598973
Ez elméletileg jó ötletnek tűnik, csak az a baj, hogy gyakorlatilag lehetetlen megvalósítani. <br />
Aki kitalálta, az az ember még nem élt köztük huzamosabb ideig. Nem bírják a kötöttségeket, még a gyári munkát sem, nemhogy a hadsereget. Még ha 10x ennyi pénzt kapnának érte akkor sem. Talán ha bevezetnék a szerződéses tartalékos szolgálatot, ahol legfeljebb évente egyszer lenne egy kis gyakorlat, de havonta jönne a számlára a zsold.... Talán ez kapósabb lenne.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert/full_commentlist/1#c13282994
Válasz erre: Csata Dand-e Ghuriért
2011-04-21T14:30:52+02:00
2011-04-21T14:30:52+02:00
Anteovin
http://blog.hu/user/458324
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert?fullcommentlist=1#c13280593" class="reply_nick_430780" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13280593 );">@Mokker</a>: Te biztos fiatal vagy ezek szerint! :-)<br />
Ha össze jön, és kimehetsz, neked is drukkolok majd, hogy épségben érj haza!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert/full_commentlist/1#c13282962
Válasz erre: Csata Dand-e Ghuriért
2011-04-21T14:28:25+02:00
2011-04-21T14:28:25+02:00
Anteovin
http://blog.hu/user/458324
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert?fullcommentlist=1#c13282007" class="reply_nick_186916" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13282007 );">@balu_a_medve</a>: Te mekkora egy szemét vagy! Ha fingod sincs arról, ami itt folyik, akkor menj innen a gecibe! Hülye fasz!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert/full_commentlist/1#c13282895
Válasz erre: Csata Dand-e Ghuriért
2011-04-21T14:22:15+02:00
2011-04-21T14:22:15+02:00
Anteovin
http://blog.hu/user/458324
Lécci moderáljuk ki az olyan faszfejeket, akik: <br />
- agymosáson mentek keresztül<br />
- nem tisztelik a katonákat<br />
- nem ideillő a hozzáállásuk, <br />
- stb.<br />
Ez a Balu_a_medve egy szemét faszkalap, ki vele a harcmezőre - (fedezet nélkül!)! Vagy inkább bebaszni egy jeep-be, és kibaszni egy IED-s országútra valami olyan helyen, ahol olyanok élnek, akik nem akarnak háborút, és mégis van nekik. Akkor majd megtudja, milyen egy igazi "gyarmatosító" háború, amiben a mi fiaink harcolnak!<br />
Na tessék, most jól felhúztam magam...<br />
Hülye fasz!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert/full_commentlist/1#c13282633
Válasz erre: Csata Dand-e Ghuriért
2011-04-21T14:02:50+02:00
2011-04-21T14:02:50+02:00
Rókabilly
http://blog.hu/user/29034
Balu!<br />
<br />
Ha nem szóltál volna, bölcs maradtál volna. Az látszik, hogy nem voltál katona, vagy ha igen, akkor biztos valami fasza hadtápos...<br />
Nem tudom mennyire lenne tele a gatyád, ha rád lőnének. És akkor még finom voltam az ilyen papírhuszárral szemben, mint te.<br />
<br />
Rbilly
https://drotontul.blog.hu/2011/04/21/itt_az_osszes_foto_kosztbol/full_commentlist/1#c13282197
Válasz erre: Itt az összes fotó Kosztból
2011-04-21T13:30:26+02:00
2011-04-21T13:30:26+02:00
Szivar
http://blog.hu/user/509574
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/21/itt_az_osszes_foto_kosztbol?fullcommentlist=1#c13281451" class="reply_nick_125793" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13281451 );">@novalusz</a>: Az éjjellátó inzertje. De mást is fel lehet rá tenni, lámpát, nagyítót, stb, stb ...
https://drotontul.blog.hu/2011/04/21/itt_az_osszes_foto_kosztbol/full_commentlist/1#c13281451
Válasz erre: Itt az összes fotó Kosztból
2011-04-21T12:27:19+02:00
2011-04-21T12:27:19+02:00
novalusz
http://blog.hu/user/125793
Mi az a fekete cucc a sisakok elején?
https://drotontul.blog.hu/2011/04/21/itt_az_osszes_foto_kosztbol/full_commentlist/1#c13281075
Válasz erre: Itt az összes fotó Kosztból
2011-04-21T11:52:31+02:00
2011-04-21T11:52:31+02:00
Link Elek
http://blog.hu/user/186693
megprobalod misztratat, vagy bengazi, es neha kimenni a frontra?<br />
<br />
misztratatrol nagyon jo kepes beszamolo:<br />
In Libya, the opposition stronghold Misurata has become an urban battlefield. Pro-Gadhafi forces are devastating entire neighborhoods with cluster bombs and Russian rockets. But the real battle is being waged in the shadows between snipers, with Gadhafi's well-trained soldiers facing off against school teachers, divers and mechanics.<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.spiegel.de/international/europe/0,1518,758080,00.html">www.spiegel.de/international/europe/0,1518,758080,00.html</a>
https://drotontul.blog.hu/2011/04/21/itt_az_osszes_foto_kosztbol/full_commentlist/1#c13280964
Válasz erre: Itt az összes fotó Kosztból
2011-04-21T11:42:44+02:00
2011-04-21T11:42:44+02:00
Malleus
http://blog.hu/user/458231
Jók a képek!<br />
<br />
Amúgy Líbián belül hova mész?
https://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert/full_commentlist/1#c13280593
Válasz erre: Csata Dand-e Ghuriért
2011-04-21T11:09:15+02:00
2011-04-21T11:09:15+02:00
Mokker
http://blog.hu/user/430780
Minden tiszteletem a magyar katonáké, én még nem lehetek velük egy ideig, de mindent megteszek, h ez megváltozzon.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13279756
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-21T09:55:59+02:00
2011-04-21T09:55:59+02:00
jolt
http://blog.hu/user/160962
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal?fullcommentlist=1#c13279066" class="reply_nick_60980" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13279066 );">@Szlankó Bálint</a>: <br />
<br />
OK köszönöm a választ!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen/full_commentlist/1#c13279116
Válasz erre: Gripen
2011-04-21T08:51:30+02:00
2011-04-21T08:51:30+02:00
Szlankó Bálint
http://blog.hu/user/60980
ja most latom h a tota mar targyalta ezt a kerdest eleg reszletesen, csak en akkor nem olvastam, mert meg pont afgiba voltam:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://index.hu/kulfold/2011/03/22/a_nemzet_csokott_szarnyai/">index.hu/kulfold/2011/03/22/a_nemzet_csokott_szarnyai/</a>
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13279066
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-21T08:43:26+02:00
2011-04-21T08:43:26+02:00
Szlankó Bálint
http://blog.hu/user/60980
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal?fullcommentlist=1#c13270422" class="reply_nick_160962" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13270422 );">@jolt</a>: te, en megprobalkoztam a moderacioval, de oszinten szolva arra jutottam, h nincsen ra kapacitasom. ha megindul az aradat, en nem tudok minden kommentet elore elolvasni, mert nem vagyok folyton gep elott. egyebkent az idegeim se nagyon birjak mosmá. most az lett a vege, h neha atfutom, es a legsulyosabb csavokat kiszedem, a tenyleg elmebeteg orjongoket. a vitat elore megszabott mederben tartani nem tudom, meg valoszinuleg nem is lenne bolcs. <br />
<br />
illetve: ebbol a konkret kerdesbol keptelenseg lenne kiszurni a ciganyozast, hiszen a ciganyokrol szol. ha most kiszedem azokat az arcokat, akik szerint a ciganyokat nem lehet felvenni a seregbe, mert eleve es alkatilag alkalmatlanok ra - ami normalis korulmenyek kozott by definition rasszizmus, es kiszednem -, akkor itt egy teljesen felrecsuszott es torz es egyoldalu velemeny formalodna ki a kommentekbol. es akkor nem volt ertelme az egesznek. <br />
<br />
ami a kivitelezest illeti: ez egy *blog*, az istenert. en ide bekalapalok valamit neha, ha eszembe jut. nekem ez nem a munkam. ne varjon senki arnyaltan es alaposan megirt dolgozatokat.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13278246
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-21T00:07:47+02:00
2011-04-21T00:07:47+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13183432" class="reply_nick_282103" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13183432 );">@selyemhegedu</a>: Annak a nyugdíjnak igen sok kritériuma van és nem elég hozzá csak a 25 év!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13278201
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T23:59:27+02:00
2011-04-20T23:59:27+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13274967" class="reply_nick_38052" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13274967 );">@j311</a>: Miért, Te személyesen hallottad hogy sír emiatt? Én még nem hallottam ilyen katonát!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13276207
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-20T20:25:53+02:00
2011-04-20T20:25:53+02:00
Nadiposzi (törölt)
http://blog.hu/user/284460
Sorozáson én is voltam, és valóban annak a néhány lapnak (valami teszt is volt) a kitöltése csak úgy ment, hogy egy tisztes végig ordította az egészet, a félreértések elkerülése miatt.<br />
De hogy ne csak a cigányokon pörögjetek, elárulom, hogy a tanszéki ásatáson egy fehér egyetemi hallgató beírta az adatai közé, az anyja neve rovatba hogy: K. Imre<br />
Mire a múzeum személyzetise szólt, hogy ez nem jó. Kijavította: K. Imréné<br />
Azért harmadszorra összejött neki az ilyenkor megadandó leánykori nevet beírni.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13276083
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-20T20:12:47+02:00
2011-04-20T20:12:47+02:00
StPeter
http://blog.hu/user/206978
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal?fullcommentlist=1#c13273029" class="reply_nick_508646" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13273029 );">@Baldrick68</a>: Magyarország!!!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/20/csata_dand_e_ghuriert/full_commentlist/1#c13275816
Válasz erre: Csata Dand-e Ghuriért
2011-04-20T19:42:40+02:00
2011-04-20T19:42:40+02:00
Anteovin
http://blog.hu/user/458324
Én maximálisan tisztelem a katonáinkat! Le a kalappal előttük!<br />
Azt kívánom nekik, hogy épségben térjen haza mindegyikük a hazai rögre!<br />
Kár, hogy csak ritkán van lehetőség beszélni velük. Látni kell a tekintetüket - igazi rendes emberek tekintete, nem az a hétköznapi magyar "hogyan tudnék még többet magamnak harácsolni" tekintet! Kár, hogy nem tartozhatok közéjük!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13275469
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-20T18:58:05+02:00
2011-04-20T18:58:05+02:00
Anteovin
http://blog.hu/user/458324
Az a gáz, hogy a cigányok miatt a cigányok szopnak a legjobban... (na jó, mi is) Egy rendes cigány azért nem jut annyira, mintha magyar lenne, mert a rohadék - hogyan is írjam? - "fajtársai" enyhén szólva is képtelenek emberi módon viselkedni, ezért mindannyian általánosítunk, és előítéleteink vannak velük kapcsolatban - joggal.. Ha belegondolok, hogy azok a faszjanik, akik itt dekkolnak egész nap az utcánkban, meg szotyiznak a kapualjunkban, hát nem szívesen adnék csúzlit a kezükbe. (csak ha egymásra lőnek, amikor nincsen más a lővonalban valahol kinn a prérin :-) )<br />
Úgyhogy jó ötlet, de csak szeparáltan! :-)
https://drotontul.blog.hu/2011/04/08/maximum_2/full_commentlist/1#c13275465
Válasz erre: Maximum
2011-04-20T18:57:23+02:00
2011-04-20T18:57:23+02:00
Csutkababa23
http://blog.hu/user/391655
Lehet már tudni mikor lesz e-könyv is? Előre is köszönöm a választ.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13274967
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T17:46:41+02:00
2011-04-20T17:46:41+02:00
j311
http://blog.hu/user/38052
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13270547" class="reply_nick_386868" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13270547 );">@vad05</a>: Megérdemli a tiszteletet, tőlem meg is kapja.<br />
De aki katonának áll, az ne sírjon ha háborúba viszik. Benne van a "munkaköri leírásában".
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13273029
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-20T14:10:44+02:00
2011-04-20T14:10:44+02:00
Baldrick68
http://blog.hu/user/508646
Hát erről az ötletről egy régi rasszisa vicc jut az eszembe.<br />
Hogyan oldanád meg a cigány problémát?<br />
. Szervezzünk belőle hadsereget és támadjuk meg a románokat.<br />
<br />
Ha győzünk miénk lesz Erdély<br />
Ha vesztünk miénk lesz magyarország.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen/full_commentlist/1#c13271262
Válasz erre: Gripen
2011-04-20T11:21:26+02:00
2011-04-20T11:21:26+02:00
Anteovin
http://blog.hu/user/458324
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen?fullcommentlist=1#c13268417" class="reply_nick_296801" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13268417 );">@Helmut von Offenburg</a>: Jó kérdés! Ami a lengyeleknek van most, az szerintem nekünk is megfelelt volna. Az izraeli pedig szép álom nekem... :-) Azért egész jól elkanyarodtunk a fő témától! :-) Mindenesetre a Gripennel is lehetne bombát szórni, golyószórózni! :-)<br />
Drukkoltam, hogy csak a Gripent ne, de most márt ezt kell szeretnem. Azért a repcsinapon mindig gombóc volt a torkomban a 21-es hangjától! Meg a 29-es-től is...
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13271165
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T11:13:22+02:00
2011-04-20T11:13:22+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13183279" class="reply_nick_401973" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13183279 );">@szita szita péntek</a>: Ki kell, hogy ábrándítsalak! Az afganisztáni "tálibok" is legtöbben a pénzérét és a hatalomért harcolnak. Pedig ők, a Te olvasatodban szabadságharcosok. Bizonyos szempontból azok is. Mellesleg 1848-49-ben is kaptak "zsoldot" a magyar honvédek és még a végvári vitézeknek is járt (elvileg!). Egyébként a MH tagjai jelenleg nem "zsoldot" kapnak, hanem "illetményt", ami nem más mint a fizetés! Tudod, amiből Te is megpróbálni eltartani magadat és esetleg a családodat. <br />
<br />
Javaslom, hogy próbáljuk meg inkább megfogalmazni, hogy mit jelent ma a "zsoldos" fogalma!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13271093
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T11:08:21+02:00
2011-04-20T11:08:21+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13183258" class="reply_nick_173538" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13183258 );">@Lacusru</a>: Mindenhol vannak rongy emberek. Ha pedig elhallgatod a biztos bűncselekményt, akkor magad is bűnt követsz el. Tessék feljelenteni az alávaló "magas rangú úriembert"! Lehetőleg névvel és személyesen! Azt pedig erősen kétlem, hogy minden katona olyan lenne, mint amilyennek Te leírtad ezt a tisztet! Az ilyenek ritkán fordulnak meg Afganisztánban, (max. látogatóba!) márpedig akad ott pár száz katonánk!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13271039
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T11:04:58+02:00
2011-04-20T11:04:58+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13183256" class="reply_nick_40467" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13183256 );">@lyesmith</a>: Az ápolónőnek is van választása: vagy dolgozik ott, vagy nem. Nekem ő is egy hős. Ha meg igazságtalannak érzi a dolgot, akkor ő is jelentkezhet a MH-be és mehet Afganisztánba "meggazdagodni", mint "zsoldos". Ez is az ő választása! Ott max. megerőszakolják, megnyúzzák, megölik, stb. ha elkapják!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen/full_commentlist/1#c13271036
Válasz erre: Gripen
2011-04-20T11:04:35+02:00
2011-04-20T11:04:35+02:00
teddybear01
http://blog.hu/user/216972
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen?fullcommentlist=1#c13268417" class="reply_nick_296801" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13268417 );">@Helmut von Offenburg</a>: A LANCER-III a MIG-29-re kidolgozott upgrade. Terv formában létezik, az Elbit tervezői kidolgozták, de tudtommal nem építettek még demó példányt sem belőle. Ettől függetlenül, szvsz ez lett volna a legjobb választás, ez a legmodernebb vasalap az orosz gyártású gépek közül.<br />
A MIG-21-esekről megegyezik a véleményünk, ráadásul még akkor megvolt a Pestvidéki Gépgyár, ahol a nemzetközi MIG-21(meg MI-8) felújító bázis üzemelt, de a Gripent egyértelmű okok miatt vettük meg. Bár ez nincs, és sohasem lesz bizonyítva.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13271005
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T11:02:03+02:00
2011-04-20T11:02:03+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13183244" class="reply_nick_262309" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13183244 );">@Tojglitojas</a>: Nem is erről van itt a vita, mint inkább a "zsoldozásról". A katona nem mérlegelheti, hogy ez a háború igazságos-e vagy sem, mert akkor nem katonának való. A katonával szembeni elvárások elég hasonlóak a legtöbb országban. A gondot én abban látom, hogy a zsoldozással a katonákra akarjuk hárítani a felelősséget azért, amit a választások során nekünk kellett volna szem előtt tartani, de nem tettük. Pedig a mi pénzünk folyik el ott is!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13270950
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T10:57:31+02:00
2011-04-20T10:57:31+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13183234" class="reply_nick_122457" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13183234 );">@szobatars</a>: Ha ennyire irigylésre méltónak találod a katonák helyzetét, akkor biztosan a német tanárnőd ismerős is így van vale? Ő miért nem áll inkább katonának és vállalja, hogy Afganisztánban "hülyére keresi magát"? Valamit, valamiért! Őt sem kényszerítette senki, hogy éppen ott tanítson németet, ahol mondod!?
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13270903
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T10:53:56+02:00
2011-04-20T10:53:56+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13183217" class="reply_nick_401973" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13183217 );">@szita szita péntek</a>: Azt sem ártana tisztázni, hogy Mátyás Fekete Serege milyen nációkból és milyen arányban állt!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13270877
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T10:52:33+02:00
2011-04-20T10:52:33+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13183217" class="reply_nick_401973" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13183217 );">@szita szita péntek</a>: Elég szomorú, ha a vikipédiát tekinted mérvadónak. Különbséget kéne tenni a középkor és a legújabb kor (jelen) között. Amikor vizsgáztattak megkövetelték, hogy egy-egy fogalom tartalmát több helyről is ismerjük és megfelelő kritika alapján saját véleményt tudjunk formálni! Itt sem ártana!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13270823
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T10:49:10+02:00
2011-04-20T10:49:10+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13183205" class="reply_nick_40467" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13183205 );">@lyesmith</a>: a katonák és a többi rendvédelmis korkedvezményes nyugdíjáról a jelek szerint nem sok fogalmad van! Miért is nem álltál rendőrnek, tűzoltónak, vagy katonának egy olyan beosztásba, ahol 40 évesen elmehetsz jó pénzért nyugdíjba? Jobb lenne megnézni az ilyen ritka példányok életúját és egészségi állapotát!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13270790
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T10:46:08+02:00
2011-04-20T10:46:08+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13183196" class="reply_nick_173538" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13183196 );">@Lacusru</a>: Azt is írd le légyszíves, hogy milyen egyéb juttatásokat kap az a "szerencsétlen" amerikai tengerészgyalogos és milyen pályaképpel rendelkezik! Csak hogy a kép teljes legyen!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13270767
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T10:44:15+02:00
2011-04-20T10:44:15+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13183203" class="reply_nick_32198" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13183203 );">@balazst</a>: Látom, mély és átfogó történelmi és honvédelmi ismereteid vannak! :) A MH szerkezete valóban nem túl egészséges, de a következtetéseid elég földhözragadtak.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13270725
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T10:40:26+02:00
2011-04-20T10:40:26+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13183078" class="reply_nick_55193" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13183078 );">@kutya_zzr</a>: Biztosan nem lep meg, hogy magyar rendőrök is szolgálnak ("némileg" több pénzért mint a katonák!) Afganisztánban, azonos érdekeket szolgálva! Az sem ártana, ha lennének ott tűzoltóink és egy rakás civil szakértő is, akik átadnák a tudásukat a helyieknek az ujjáépítés érdekében. Csakhogy ők és a főnökeik is túl veszéyesnek találják és arra hivatkozva, hogy nincs jelentkező - pedig megint csak jobban megfizetnék őket, mint a katonákat, nem is küldenek oda senkit. Pedig sokat segíthetne a katonáinknak, mert ezekkel a kapcsolatokkal is nőne a helyi biztonság.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13270610
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T10:31:24+02:00
2011-04-20T10:31:24+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
A katonákat közvetve tehát az egyszerű választó polgár, azaz "Te" is küldöd Afganisztánba, amikor leadod a voksodat azokra, akik ezt a döntést meghozták. Persze Neked nem akaródzik menni háborúba, tehát addig örülj, amíg van néhány ilyen "őrült", vagy "elhivatott" ember, mert ha már kevesen lesznek, de az általunk választott bölcs vezérek továbbra is úgy döntenek, hogy háborúzni pedig kell, akkor ismét besorozhatnak Téged is és a fiadat is! Erre is volt már példa és nem csak honvédő háború esetén! Ne hidd, hogy a történelem nem fogja ezt is megismételni valaha. (Persze lehet, hogy akkor már mi rég alulról fogjuk szabolni az ibolyát, de még 1938-ban is sokan úgy gondolták a "kultúrnépeknél", hogy a béke örökké fog tartani!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13270547
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T10:25:23+02:00
2011-04-20T10:25:23+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13182831" class="reply_nick_38052" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13182831 );">@j311</a>: Tehát elvárod azt, amit neked talán nincs merszed megtenni és örülsz, hogy jelenleg (!!) nincs sorozott katonaság és így talán a fiadnak sem kell majd "szívnia". De az országod (és annak Általad választott bölcs vezérei) viszont úgy gondolják, hogy az országunknak komoly érdeke, hogy háborúzzon. Ahhoz viszont katona kell. Vannak tehát ezek az "elvetemült" katonák, akik helyetted is válallják azt, amihez neked nincs kedved, magyarul a "piszkos munkát". Nekik ez a hivatásuk. Legalább annyi tisztelet megilleti őket is, mint minden más hivatás tagját, márt csak azért is, mert a jelek szerint nem irigykedünk rájuk. Hiszen ők nagyobb eséllyel halnak meg fiatalon, mint mi. Egy ici-pici elismerés nem illetné őket ezért a vállalásért, amit helyettünk és a fiaink helyett is tesznek a "mi" érdekünkben?
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13270481
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T10:19:37+02:00
2011-04-20T10:19:37+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13182816" class="reply_nick_135645" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13182816 );">@Nard</a>: Valóban, a katona ezt bevállalja. A pénzt felemlegetni viszont nem túl fair, hiszen ő is eltartja valamiből magát és a családját, mint ahogy Te is. A katonáknak nem az fáj, hogy meghalnak, hanem az, hogy ezt a vállalásukat az a társadalom, amely a háborúról döntést hozó politikusokat választja, az erkölcsileg gyakran nem ismeri el, hogy ez a vállalás "egy kicsit több", mint az átlag polgár vállalása. Megint csak a történelmet tudom felhozni, mint az élet tanítómesterét, hogy egy kicsit jobban bele kéne gondolni, hogy meddig is van létjogosultsága egy hadseregre. Kellenek-e egy társadalomnak a katonák? Vagy már kitört a világbéke és mindenki önzetlenül szereti a másikat? Volt már párszor ilyen hangulat, aztán elég csúnya dolgok sültek ki belőle. Naivitás azt hinni, hogy soha többé nem lesz már nálunk háború! :(
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13270422
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-20T10:14:38+02:00
2011-04-20T10:14:38+02:00
jolt
http://blog.hu/user/160962
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal?fullcommentlist=1#c13266724" class="reply_nick_60980" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13266724 );">@Szlankó Bálint</a>: <br />
<br />
Bejegyzésének témája érdekes, kivitelezése kissé felületes.<br />
<br />
A kommentek nem moderálása, a kurucinfo szintű fröcsögés eltűrése viszont szomorú. Ha mar az európai tapasztalattal rendelkező újságírókra sem lehet számítani egy minimális kulturális alapszint betartásában, hogyan fogjuk elkerülni a közélet teljes balkanizálódását?
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13270394
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T10:12:37+02:00
2011-04-20T10:12:37+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13182803" class="reply_nick_560287" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13182803 );">@Janossz</a>: A név csak egy dolog. A MH a Magyar Köztársaság (még!) fegyveres ereje, amely az ország érdekeit és nem csak a tényleges határait védi. A döntést nem a katonák hozzák meg! Érdemes megnézni, hogy a történelem során hány országban hívták hasonlóan a hadsereget (Landswehr, Wehrmacht) és a "honvéd" név is a 19.sz-ig minimum visszavezethető, miközben akadt egy pár háború, ahol a honvédeink a határainkon túl harcoltak. Ha tetszik, akkor nevezd őket csak magyar katonáknak, akik az ország vezetőinek döntései alapján hajtják végre a feladatot. Azon vezetők döntései alapján, akiket elvileg "mi", magyar állampolgárok választottunk és adtunk a kezükbe hatalmat. Úgy hogy nem kéne egy ilyen történelmi néven rágódni, mert maga a történelem cáfolja, hogy azt szó szerint lehessen venni!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13270344
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T10:06:24+02:00
2011-04-20T10:06:24+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13182773" class="reply_nick_55193" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13182773 );">@kutya_zzr</a>: No és mi a társadalmi elvárás egy egy katonával szemben? Addig jó katonának lenni, amíg nem veszélyes? Igen, a fegyveres és rendvédelmi szervek tagjainak olyan dolgokat is meg kell csinálniuk, amihez pillanatnyilag nem biztos, hogy fűlik a foguk. Aki erre nem képes, az ne álljon közéjük. Viszont a régi szép szóval "erőszakszerveknek" mondott testületek tagjaival szemben alapvető elvárás, hogy képes legyen a saját érdekeivel ellentétes dolgokat is véghezvinni parancsra. Ellenkező esetben nem hívnák az adott szervezetet sem rendőrdségnek, sem hadseregnek, sem tűzoltóságnak, stb.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2/full_commentlist/1#c13270291
Válasz erre: Zsoldosok
2011-04-20T10:02:07+02:00
2011-04-20T10:02:07+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/11/zsoldosok_2?fullcommentlist=1#c13182616" class="reply_nick_55193" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13182616 );">@kutya_zzr</a>: maradjunk abban, hogy egyre többen vannak - főleg a ht. állományból, akik már utasításra mennek. A többség továbbra is önkéntes.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13269322
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-20T08:03:07+02:00
2011-04-20T08:03:07+02:00
Dickie
http://blog.hu/user/599467
Hát türelmesen végigolvastam minden kommentet, és megdöbbenve tapasztaltam, hogy senkinek nem jutott eszébe ami nekem:<br />
A katona-zenekaroknak biztosan nagyon jót tenne ez a dolog! Lenne ám ott muzsikálás! :)<br />
(mert jazz-ben ők a legnagyobb királyok egész európában!)
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13268969
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-20T03:42:38+02:00
2011-04-20T03:42:38+02:00
gabesz7004
http://blog.hu/user/230563
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal?fullcommentlist=1#c13266493" class="reply_nick_282103" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13266493 );">@selyemhegedu</a>: Igazából én ülök a parlamentben lázárjani álnéven! :D
https://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen/full_commentlist/1#c13268859
Válasz erre: Gripen
2011-04-20T01:11:47+02:00
2011-04-20T01:11:47+02:00
Androsz
http://blog.hu/user/24459
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen?fullcommentlist=1#c13265719" class="reply_nick_102451" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13265719 );">@Lucius Flavius Arrianus</a>: "Egyszerűen kijavítottuk egy tévedésedet. Nem kell túlspilázni."<br />
<br />
Szerintem is. Hol itt a probléma?
https://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen/full_commentlist/1#c13268417
Válasz erre: Gripen
2011-04-19T23:30:37+02:00
2011-04-19T23:30:37+02:00
Helmut von Offenburg
http://blog.hu/user/296801
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen?fullcommentlist=1#c13261343" class="reply_nick_216972" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13261343 );">@teddybear01</a>: A Lancer a 21-esek programja. Abban igazad van hogy a 21-eseket olcsóbban lehetett volna hadrendben tartani még néhány évig. Úgy vonták ki őket, hogy közel 80%-os volt a hadrafoghatóságuk. A 29-es modernizációt rettentő drágán mérték, a 21-esekkel nyerhettünk volna némi gondolkodási időt is. És akkor az F-16 a nyerő. Csak két hónapot késtek el a Block 50-52-es ajánlattal. Akármennyire is jó gép (volt) a 29-es, sztem nagyon benéztük a dolgokat, istenigazából nem volt rá szükség.<br />
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen?fullcommentlist=1#c13263569" class="reply_nick_458324" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13263569 );">@Anteovin</a>: Na jó, de melyik Sólyom-változat elektronikájára gondoltál ?
https://drotontul.blog.hu/2011/04/12/veressetek/full_commentlist/1#c13268361
Válasz erre: Veressétek
2011-04-19T23:23:28+02:00
2011-04-19T23:23:28+02:00
vad05
http://blog.hu/user/386868
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/12/veressetek?fullcommentlist=1#c13235161" class="reply_nick_430780" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13235161 );">@Mokker</a>: Az csak egy dolog, hogy az adott fegyver ősét mikor tervezték. A lényeg, hogy az adott fegyvereket mikor gyártották. Ajánlom, hogy nézz utána, hogy mikor gyártották ezeket a DSK-kat és mikor az amcsik által jelenleg használt M2-esek akárhanyadik módosított szériáját! A fegyverállványokban se legyél annyira biztos! A kinti DSK állványok zömét helyi afgán műhelyekben eszkábálták. A csillapítóval is ellátott "profi" állványok száma - főleg a felvétel idején - meglehetősen alacsony volt!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/18/gripen/full_commentlist/1#c13266952
Válasz erre: Gripen
2011-04-19T21:25:38+02:00
2011-04-19T21:25:38+02:00
balu_a_medve
http://blog.hu/user/186916
Na, mi van? Nem rakod ki a postomat?
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13266724
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-19T21:02:04+02:00
2011-04-19T21:02:04+02:00
Szlankó Bálint
http://blog.hu/user/60980
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal?fullcommentlist=1#c13264915" class="reply_nick_241043" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13264915 );">@pandacsökiboborján</a>: "dik má he ez oloménium!" :DDD kimagasló formában vagy!
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13266697
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-19T21:00:01+02:00
2011-04-19T21:00:01+02:00
Szlankó Bálint
http://blog.hu/user/60980
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal?fullcommentlist=1#c13264628" class="reply_nick_3725" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13264628 );">@daito</a>: "na azok is barlangrajzok" :DDDD
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13266688
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-19T20:58:19+02:00
2011-04-19T20:58:19+02:00
Yasashi Tanuki
http://blog.hu/user/30994
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal?fullcommentlist=1#c13266369" class="reply_nick_75190" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13266369 );">@flamer</a>: Valóban van egy ilyen réteg is, DE az észak - amerikai társadalom minden szintjén találsz olyan afroamerikaikat is jelentős számban akinek sikerült az oktatás és az szüleik erőfeszítésének köszönhetően karriert csinálni sőt ha egy kicsit feljebb emeled a szemed láthatsz egy fekete elnököt is. <br />
<br />
Ezzel szemben a magyar cigányok egyáltalán nem képviseltetik magukat pl. a hazai műszaki értelmiség köreiben és a cigány politikusok legyenek akár helyi vagy országos vezetők szinte kivétel nélkül álltak már bíróság előtt köztörvényes bűncselekményekért. Ha hazánkban nem lett volna uralmon a rendszerváltás óta két neoliberális párt a hazai cigányságnak semmilyen képviselete sem lenne, kb. úgy ahogy az Romániában vagy Bulgáriában is van, mert képtelenek nyugati mintára érdekképviseletet kiépíteni. A pártok díszcigányaiként kezükbe kapott hatalommal is falusi uzsorás módjára gazdálkodnak. Ennél többet a cigány vezetők nem is akarnak. A maszlag az integárcióról és az oktatáson keresztüli felzárkózásról csak egy út a közpénzek felé - ennél többet nem akarnak.
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13266493
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-19T20:41:00+02:00
2011-04-19T20:41:00+02:00
selyemhegedu
http://blog.hu/user/282103
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal?fullcommentlist=1#c13264941" class="reply_nick_230563" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13264941 );">@gabesz7004</a>: "Aki pedig nem tud semmilyen iskolai végzettséegt felmutatni, az annyit is ér! "<br />
<br />
Je, te a Lazar Jani vagy alneven?
https://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal/full_commentlist/1#c13266369
Válasz erre: A honvédségbe a cigányokkal!
2011-04-19T20:25:35+02:00
2011-04-19T20:25:35+02:00
flamer
http://blog.hu/user/75190
<a href="http://drotontul.blog.hu/2011/04/19/a_honvedsegbe_a_ciganyokkal?fullcommentlist=1#c13266006" class="reply_nick_30994" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13266006 );">@Yasashi Tanuki</a>: Te tényleg XVIII. sz. metszeteken láttál utoljára amerikai négereket?... Ugyanis a jelenlegieknek erősen hasonló problémáik vannak, mint nálunk a cigányságnak: iskolázatlanok, a többségi nyelvet csak egészen hozzávetőleg beszélik, a bűnözés, mint életforma, generációról-generációra öröklődik, stb.