A dróton túl

A katonai bázisokat szögesdrót veszi körül. A dróton túl van a kemény. Riportok Afganisztánból, a Közel-Keletről és egyéb nehéz helyekről, de más külpolitika is. A szerző újságíró, korábban Brüsszelben, Bejrútban és Londonban dolgozott. Legújabb könyvéről itt. Twitter twitter.com/balintszlanko. Emailt írni ide lehet: bszlanko[kukac]gmail.com. English-language website: balintszlanko.com

Könyv

miertjoademokraciacimlap_kicsi.jpg

Twitter

Könyv, Afganisztán

borito.jpg

Könyv, EU

Bebzi és Made in China

2011-02-09 20:30 - Szlankó Bálint

A háborús tudósítás ****** meg. Már nem tudtam magammal mit kezdeni, úgyhogy elmentem megnézni a kopt templomokat, mert egyszer 11 évvel ezelőtt voltam ott és ***** jó volt. Minden zárva, nyilván, plusz két Abrams tank az utca két végén, meg egy arc az off-license-ben, aki magyarul ordibált utánam, hogy "csak három font a bebzi, haver!!!" (futva menekültem). Oké, akkor elmegyek, megnézem az al-Azhar meg a Husszein mecsetet. Nyilván eltévedtem a *****be, és öt óra gyaloglás után találtam vissza csak a civilizációba.

Viszont a bazár elég tanulságos, direkt végignéztem kábé egy tucat portékát, és egy nyomorult férfiingtől eltekintve minden - telefon, papucs, pokróc, műanyag kütyü - Made in China. OK, nyilván mindenhol máshol is, de Nyugaton legalább vannak szolgáltatások meg high-value-added manufacturing, amivel még lehet versenyezni, de itt *****re semmi nincs, csak turizmus meg egy kis földgáz. Így azért nehéz lesz. Pláne, hogy a lakosság fele 25 év alatti, what? 

Címkék: kairó

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://drotontul.blog.hu/api/trackback/id/tr502650082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása